برد دیشب در برابر بایر لورکوزن، هدیه ولنتاین بارسا برای هوادارانش بود. بارسا با یک برد قاطع در برابر بایر لورکوزن مسیر خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هموار کرد. برای تیم میهمان آلکسیس دو بار و مسی یکبار گلزنی کردند.

دیشب قهرمانان اروپا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان حاضر شدند. برد سه بر یک خارج از خانه و در مرحله دوم لیگ قهرمانان در برابر بایر لورکوزن برای اولین بار است که تحت رهبری گواردیولا اتفاق می افتد، بارسا موفق شد در آلمان این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. این برد از جنبه های دیگری نیز برای بارسا مهم و حائز اهمیت بود. کاتالانها در این بازی شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند و از ابتدا تا پایان بازی، حاکم بر بازی بودند و آلکسیس سانچز آمادگی خود را به نمایش گذاشت. مهاجم شیلیایی بارسا توانست دو بار به گل برسد و در کنار او مسی نیز با ثمر رساندن گل سوم، همه چیز را به نفع بارسا به پایان رساند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نتیجه بدست آمده بارسلونا را در وضعیت عالی قرار داد. بارسا می تواند با آرامش خاطر از احتمال صعود به جمع 8 تیم، بازی روز هفتم مارس را در نیوکمپ برگزار کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در پنج شنبه 26 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی و اناری ها,اخبار اروپا,فوتبال,فوتبال اروپا,,

ساعت 11:28 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت